keskiviikko 31. joulukuuta 2014

we'll hello i'm back

 
        Terve karvaiset ja karvattomat kaverit!
Kävin eilen kuvaamassa neitoa Emilyäni <3 joo again new doll what a surprise XDD
Mut tehän ootte tottunu jo siihen varmaan että aina uudet nuket mulla tulee sanon vaan että en oo osannu ''kiintyy'' niihin ja sentakia kylmäsydämellisesti myyn tai vaihdan ne XDDD vaik tiiän että tuun katumaan, mutta mitäs mä sille teen.. Mun sydän on lämmenny Emilylle ja Elenalle 8) kyllä mulla on nimittäin toinenkin nuke pullip tomoe mami.. Sekin on todella ihana <33 myönnän nää kaks on tällaset mun ''lempparit'' <3 Mutta kiitos niille ketkä luki tän ja kiitos niillekki ketkä ei lukenut mutta katsoi kuvia JA erityisen kiitos niille ketkä meinaa kommentoida tähän :'D
 
Ja voisin täs samalla kertoa miten mulla on mennyt lyhyesti:
- Olin kipeenä jouluna, mua on alkanut stressaa nää koeviikot (ihme ennen ei ole niinkään) ja tää koulu muutenkin.. Ja sitten tää uusvuosi tulee ja tää 2015 on vähän pelottava ja samalla huvittavaa että mitä se tuo.. Tää 2014 oli ihan okei mut ei mikään mun lemppari ^^ Ja saan sitten 2015 mopokortin ja saan alkaa käydä kesätöissa (olenihaninnoissani)
 
Kertokaa toki sitten kommenttiboxissa miten teillä on mennyt, ja mitäs tykkäsitte näistä kuvista :3
 








4 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia ja suloinen nuketin :3

    VastaaPoista
  2. Emy ja Ele ovat niin ihania!! ♥ :)

    VastaaPoista
  3. Ihana nukke:3 rakastan noita silmiä <3 mutta hei Voisitko sanoa kaverillesi joka on lopettanut nukeilun että katsoisi myynti ilmoituksensa kommentti boxin :) eli sen viimeisimmän postauksen ;)

    VastaaPoista
  4. Ihana nukke:3 rakastan noita silmiä <3 mutta hei Voisitko sanoa kaverillesi joka on lopettanut nukeilun että katsoisi myynti ilmoituksensa kommentti boxin :) eli sen viimeisimmän postauksen ;)

    VastaaPoista